Ühisrahastuse koolitus aprillis

Olin mõni päev tagasi sunnitud mõtlema miks ma blogi kirjutan? Miks ma näiteks ei istu teleka ees, õllepurk käes ja ei vaata järjekordset “Pilvede all” või “Kättemaksukontori” episoodi – telekat vaadata on kordades kergem kui midagi lugeda? Jättes kõrvale, et Eesti teleseriaalid on lihtsalt väga kohutava näitlejatööga, siis jõudsin järeldusele, et olen enese jaoks avastanud elukestva õppe, mis sunnib mind pidevalt uurima uut ja põnevat – klassikalise koolitee lõpp ei tähenda, et nüüd peaks hakkama müstiline tööinimese 8-17 karjäär.

Blogiga alustades oli minu soov tõestada endale, et suudan olla järjepidev ning tegeleda ühe konkreetse asjaga järjepanu vähemalt aasta. Blogi alustamine oli ilmselt parim otsus minu koolijärgses elus, sest ajale tagasi vaadates on näha progressi alguse ja tänase päeva vahel. Esimesed postitused on kvaliteedilt kohutavad. Suutsin süttida iga pisemagi mõttevälgatuse peale, vorpides artikleid igas suunas. Täna on artiklite kirjutamise ind märksa väiksemaks jäänud, kuid samas on süvenenud “miks” küsimusele vastuste otsimine ja teemadega rohkem süvitsi minek. Miks on see asi nii? Miks tema mõtleb asjadele teistmoodi kui mina? Mida ta teab minust rohkem?

Enamasti keskendunud finantsteemadele, täpsemalt ühisrahastusele. Mind paeluvad selle “varaklassi” madalad sisenemisbarjäärid ja küllaltki aktiivne kogukond. Olen pikalt mõelnud, et väga äge oleks 40. aasta pärast minna Koh Lantale (Tai) ning näha sadu Eesti pensionäre, kes investeeringutest saadavast tulust suudavad vabalt lubada vähemalt kord aastas soojamaareisi. Usun, et täna algust tehes on see saavutatav. Või nagu Kristi ütleb: “Ma ei tea ühtegi inimest, kes teaks ühtegi inimest, kes oleks soovinud investeerimisega hiljem alustada”.

Sestap oleme Kristiga varsti aasta olnud tegevad Investeerimisraadio projektiga – tavalised inimesed räägivad investeerimisest lihtsalt. Ja mitte ainult! Lisaks raadiole teeme koolitusi, et julgustada investoreid seda järgmist sammu tegema. Just täpselt üks selline koolitus on 17. aprillil tulemas. Räägime ühisrahastusest, seda nii alustajatele kui edasijõudnutele. Kui Sind hakkas asi rohkem huvitama, siis täpsemat infot saad lugeda siit: http://investeerimisraadio.eu/koolitus/

Koolitusel osalemiseks registreeru siin, sest kohti on piiratud hulk! Kui kasutad Facebooki, siis on info leitav ka siit lingilt.

Ootan Sind koolitusele! 🙂

2 thoughts on “Ühisrahastuse koolitus aprillis

    • Tauri

      Hei, Marco!

      Kui ma üks kord saan blogiväsimusest üle ja uue motivatsiooni leian, siis vast saab ka kokkuvõte tehtud. Hetkel ei julge konkreetset tärminit lubada.

      Like

Lisa kommentaar

