Pärtel, see postitus on Sulle!

Hei Pärtel

(Bondora CEO)

 

Võib-olla leiad mahti vahest meie blogi lugeda? Kajastame investorite muresid, mõtteid ja arvamusi. Sest tahame elujõulist inimestevahelist laenuturuportaali, mis vastab ka meie ootustele. Tänagi on meile jõudnud üks investori ja Bondora klienditeeninduse vaheline kirjavahetus. Kirjavahetusest jääb kahetine mulje klienditeeninduse võimekusest. Minu ja investori isiklikul hinnangul võiks klienditeeninduse arendamisse rohkem ressursse suunata ja Cervezad ning pizzad ostmata jätta.

Kiri investorilt Bondorale (muutsime nimed ja lepingu identifitseerimismuutujad loetamatuks):

Tere,

Sooviksin täpsustust laenu: [siin oli laenu link] kohta. Nimelt muutus laen täielikult sissenõutavaks: 07.04, kuna põhiosa on olnud võlad üle 60p. Päev hiljem muutus uuesti laen lihtsalt viivises olevaks laenuks, uus maksegraafik ning ei olnud enam üle 60p laen, uus makse alles Mai kuus. Lubatud makseid 09 aprill ei tehtud ? Palun infot, kuidas saab laen muutuda üle 60p võlas olevast laenust lihtsalt viivises olevaks laenuks, kui võlgnik ei tee ühtegi makset vaid saab veel maksetäthaeg juurde, samas investorid ei teeni laenu pealt viivist?

Lugupidamisega,

Investor

Selle kohta tuli Bondora klienditeenindusest järgmine vastus:

Tere.

Täname teid kirja eest.

Teile on koostatud uus graafiku. Uude graafikusse on lisatud teie tasumata kohustused, kaasa arvatud juba eelnevalt arvestatud viivised. Kui te nüüd ka ei maksa, siis hakkavad jooksma uued viivised tasumata põhiosa maksetelt.

Please contact us in case we can help you in any other way.

Kind Regards, 

klienditeenendaja

Customer support department

 

Bondora.com

Selle kirjavahetusega meenub mu enda ja isePankuri eelmise aasta suve kirjavahetus, kus ma küsisin konstantselt ühte konkreetset asja (toona oli teemaks laenutaotlusel olevate lahtrite väärtuste saamise viis) , kuid kolm klienditeenindajat jutti arvasid, et vastus peaks olema kaootline ja hägune. Pärtel, suutsid toona olukorra lahendada. Ootame seda Sult ka nüüd!

 

Parimat

Tauri

Advertisements

9 thoughts on “Pärtel, see postitus on Sulle!

  1. vaiko30

    Ning minu kui Isepankuris investorina alustava suhtes on selline vastus ikka väga viltu. Soovin alustada investeerimist, kuid siiani üritan igapäev motivatsiooni Bondora suhtes tõsta aga näed nüüd hakkad jälle muud mõtlema.

    Like

    • Itemor

      Investeerida tasub. Muidugi on paljud asjad viltu. Samuti on ka paljud asjad hästi. Aga inimloomus ju tahab rohkem vinguda. Ei, nali-naljaks, aga on kui soov investeerida, siis on ka teisi võimalusi seda teha, kui bondora.

      Like

      • Tauri

        Klienditeeninduse ebapädevus ja selle üle arutlemine ei ole minu meelest vingumine. Investorite raha on siiski mängus ja sellisel puhul ei ole ruumi vaikusele.

        Like

  2. stiivo

    Olen 2 korda klienditeenindusega kokku puutunud. Esimene kontakt oli päris alguses, kui konto registreerisin. Sain kiire ja asjaliku vastuse. Teine kord küsisin firma alt investeerimise kohta (nagu kodulehel ka kirjas on – pöörduge klienditeeninduse poole). Vastus oli ümmargune null. Oli aru saada, et ei vallata teemat. Milleks on kodulehel üldse selline soovitus, kui sellest mitte kui midagi kasu pole?

    Like

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s