Sotsiaalpanganduse pubiõhtu – tehtud!

Eile õhtul toimus Tallinnas Pärnu maantee St. Patrick’s pubis esimene Rahapuu blogi egiidi all korraldatud sotsiaalpanganduse pubiõhtu. Kohale tuli 8 väga huvitavat erineva eluala investorit-huvilist, kelle vahel juttu jätkus rohkem kui mitmeks tunniks.

Minu mõtted ja emotsioonid on toimunud pubiõhtust väga postiivsed, sain uusi ideid ja nippe investeeringute tegemise suhtes, millele ennem ei osanudki tähelepanu pöörata. Samuti andis kindlustunde, et tulevikus tasuks siiski mõelda ettevõtte loomisele ning selle alt investeerimisele.

Teemadevalik kattis ära investeerimise sotsiaalpanganduses (jutuks tulid Bondora – isePankur, Omaraha, Lending Club, Prosper jne), aktsiainvesteeringud, kinnisvara ja üldise majandusliku heaolu ja probleemid uue majanduskriisi tekkel. Järgmise pubiõhtu puhul sooviti rohkem kaasata inimesi, kes huvituksid kinnisvarasse investeerimisest.

Investorite ampluaa oli piisavalt lai, kaasates uusi huvilisi ja lõpetades aktsiaturgudel ning isePankuris pikemalt toimetanud investoritega. Ning mis minu meelest kõige positiivsem: meie kõigi vahel ei tekkinud kordagi momenti, kus keegi enam midagi öelda ei osanud! 🙂

Uute kohtumisteni!

 

16 thoughts on “Sotsiaalpanganduse pubiõhtu – tehtud!

  1. stiivo

    Pole küll teemasse puutuv, kuid äkki oskad seletada fonomeni, et aadresside kirjeldamisel piirdutakse tänavanimega?

    Konkreetsel juhul siis postituses kirjas, et kohtumine toimus Pärnu mnt’l. Minul tekib sellise lause peale alati küsimus – mis linnas. Selline fenomen on reklaamides, uudistes väga levinud ja minul mittetallinlasena vastuvõetamatu ja segadust tekitav. Lisaks on see tekitanud ka otsest segadust. Näiteks oli üks kohtumine kokku lepitud. Lõppes see sellega, et mina ootasin Tartus Sõpruse pst’l ja tema Tallinnas Sõpruse pst’l.

    On ju meil Pärnu mnt Eestis väga paljudes asulates. Konkreetsel juhul ma teadsin, et see koosviibimine toimus Tallinnas, kuid tihti see pole nii. Kas sõna Tallinn kasutamine on niivõrd ebameeldiv või on tegu laiskuse/mugavusega? Või kogu Eesti elu keerleb niivõrd suures osas Tallinnas, et unustatakse ära, et väljaspool Tallinna piiri on samuti elu?

    Puht psühholoogiliselt huvitab, kuidas selline situatsioon tekkinud on. Tartlased (ja miks mitte ka teiste linnade elanikud) võiks üks päev kätte võtta ja samamoodi käituda. Oleks segadust kui palju.

    Like

    • Tauri

      stiivo, ma ei kujuta ette miks ma Su meelepaha olen ära teeninud. Tõepoolest on Su jutus iva sees, teistpidiselt võttes ma ei tulnud selle pealegi, et Tallinn juurde lisada (ilmselt eeldasin, et mujal Eestis mõnel järgmisel Pärnu maanteel sellist pubi ei ole olemas).
      Eks teinekord üritan olla konkreetsem asukohtadega.

      Like

  2. stiivo

    Tauri, pole mul mingit meelepaha. Lihtsalt… Ma tartlasena ei teagi, mis pubid mis maanteel asuvad. Aga eks seda eeldamist ole reklaamides ja ajakirjanduses väga palju. Aga see selleks.

    Mind parem huvitab, mis seisukohale te firma alt investeerimisel jõudsite. See on hetkel kõige põletavam teema minu jaoks. Seadusekuulekas inimene nagu ma olen, tahaks kõik korrektselt teha. Praeguse seisuga aga tundub kõiki meetmeid täita võimatu.

    Like

  3. Kristjan

    Väga huvitavaid mõtteid ja ideid sai õhtul arutatud. Loodame, et tulevikus saab sarnasid mõtteavaldusi juba konkreetsete strateegiatega põhjal arutada. Tänud organiseerijale!

    Like

  4. Aare

    Muidu olen siin regulaarne lugeja, kahjuks oli eelmine nädal kiire ja ei vaadanud siia, oleksin ka meeleldi pubiõhtust osavõtnud ja kuulanud teistekogemusi investeerimisega.

    Jään siis järgmist korda ootama.

    Like

  5. Ester

    Äkki oleks võimalik järgmist kohtumist organiseerides arvestada, et näiteks ka Pärnust oleks võimalik jõuda kohale ning aeg selleks ette planeerida.
    Ja ikkagi tahaks lugeda kasvõi paari lausega mõnest ideest, nipist vms, mis sel korral jutuks oli ja mille kohta Tauri kirjutab “millele ennem ei osanudki tähelepanu pöörata”.

    Like

    • Tauri

      Esimene kord oligi tegelikult planeeritud pisut vaiksemalt, et saada ülevaade kas meil on üldse millegist pubiõhtul rääkida.
      Kuna huvi oli uue ürituse suhtes suur, siis planeerime järgmist kindlasti pikemalt ette, samuti tahaks välja mõelda mõned teemad, mille üle investor saaks kodustes tingimustes mõelda ning lõpuks ühiselt kokku tulla ja rääkida.

      Sai ka poolvaikimisi kokku lepitud, et suurem osa sisust jääb pubiõhtusse, mistõttu ma ei ole asju lähemalt lahti kirjutanud.

      Like

Lisa kommentaar

